3

رشادت ها و خبررسانی های شفاف و دقیق شهدای عرصه خبر

  • کد خبر : 18796
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۷

دکتر ‘ قاسم فرج الهی ‘ بااشاره به فضا سازی مناسب غرفه شهدای عرصه خبر در هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، از رشادت ها و خبررسانی های شفاف و دقیق شهدای این عرصه در طول هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد. ‘ قاسم فرج الهی ‘ روز یک شنبه به همراه جمعی […]

دکتر ‘ قاسم فرج الهی ‘ بااشاره به فضا سازی مناسب غرفه شهدای عرصه خبر در هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، از رشادت ها و خبررسانی های شفاف و دقیق شهدای این عرصه در طول هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد.

‘ قاسم فرج الهی ‘ روز یک شنبه به همراه جمعی از مدیران، کارکنان و دانشجویان این دانشکده درغرفه شهدای عرصه خبر در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران حضور یافت.

رییس دانشکده خبر سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی بااشاره به فضا سازی مناسب غرفه شهدای عرصه خبر در هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، از رشادت ها و خبررسانی های شفاف و دقیق شهدای این عرصه در طول هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد.

وی گفت: به نظر من مهم ترین، ماندگارترین و حساس ترین صحنه ها و لحظات عرصه های ایثار و شهادت را خبرنگاران، عکاسان خبری، تصویربرداران و روزنامه نگاران شهید برای مردم و نسل های آینده ما ثبت کردند که این مهم بیانگر شناخت حقیقی این شهدا از مبانی و ارزش های انقلاب اسلامی، نظام، ولایت فقیه و راه شهدا است.

رییس دانشکده خبر سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی پس از بازدید از غرفه شهدای عرصه خبردرهجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها از بخش های مختلف این نمایشگاه نیز بازدید کرد.

غرفه شهدای عرصه خبر که در میدان دوم سالن شبستان مصلای امام خمینی (ره) قرار دارد در روزهای برگزاری نمایشگاه هجدهم، آماده ارایه اطلاعات در باره عکاسان خبری، تصویربرداران، روزنامه نگاران و خبرنگاران شهید است.

غرفه شهدای عرصه خبر به همت سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران و با همکاری معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها برپا شده است.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها که از سوم آبان ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرد تا دهم آبانماه جاری از ساعت ۹ تا ۲۰ برای بازدید عموم علاقه مندان دایر است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18796

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر