2

پرداخت غرامت مالی به قربانیان سوء استفاده های جنسی

  • کد خبر : 18821
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۲

صومعه ی بندیکت (Das Benediktinerkloster) موسوم به اِتال (Ettal) اعلام کرد که به ۷۰ نفر از قربانیان خشونت و سوء استفاده های جنسی در این صومعه، غرامت مالی پرداخت خواهد کرد و در فرآیند درمانشان نیز به آنان یاری خواهد رساند. اما واقعیت را نمی توان در نظر نگرفت؛ آنچه که رخ داده را نمی […]

صومعه ی بندیکت (Das Benediktinerkloster) موسوم به اِتال (Ettal) اعلام کرد که به ۷۰ نفر از قربانیان خشونت و سوء استفاده های جنسی در این صومعه، غرامت مالی پرداخت خواهد کرد و در فرآیند درمانشان نیز به آنان یاری خواهد رساند.
اما واقعیت را نمی توان در نظر نگرفت؛ آنچه که رخ داده را نمی توان جبران کرد. دهها سال بویژه در سالهای میان ۱۹۴۵ تا ۱۹۸۰ شاگردان صومعه ی «اتال» تحقیر شدند، کتک خوردند، با آنان بد رفتاری شد و مورد سوء استفاده ی جنسی قرار گرفتند.
همچنین به نقل از رایزنی فرهنگی کشورمان در آلمان، پس از آنکه در ماه فوریه ی سال گذشته، به تدریج ابعاد این رویدادها در کلیساها روشن شد، رییس این صومعه قول داد که به قربانیان صومعه اش کمک های فردی و شایسته، حتی به شکل تأمین مالی کند، تا آنها بتوانند بر این رخدادهای دردآور غلبه کنند.
اکنون این وعده تحقق یافته، یک هیأت سه نفره ی مستقل از صومعه که «آنگلیکا نویگِباوئر» از باد بایرزُئین (Bad Bayersoien) بعنوان نماینده سازمان قربانیان در آن حضور دارد، سقف پرداخت غرامت به ۷۰ نفر از قربانیانی که درخواست غرامت کرده اند را مشخص ساخته اند.
علاوه بر این غرامت که در مجموع ۷۰۰ هزار یورو می شود و هفته ی آینده به قربانیان پرداخت خواهد شد، صومعه ی مذکور اعلام کرده که داوطلبانه حاضر است برای درمان این قربانیان اقدام کند.
به هریک از قربانیان سوء استفاده های جنسی «صومعه ی بندیکت» بین ۵ تا ۲۰ هزار یورو پرداخت خواهد شد.
قربانیان این حوادث مدارک قانونی در دست ندارند، زیرا از وقوع این اعمال سالها می گذرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18821

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر