2

اضافه خدمت تعدادی از سربازان بخشوده شد

  • کد خبر : 18844
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۵

رئیس سازمان نظام وظیفه نیروی انتظامی گفت: اضافه خدمت همه سربازانی که تا اول شهریور امسال خدمت خود را آغاز کرده اند بخشوده شد. سردار حمید صدرالسادات افزود: همچنین به برکت سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه اضافه خدمت سربازانی که تا اول آبان امسال خدمت خود را آغاز کرده اند بخشوده شد. وی […]

رئیس سازمان نظام وظیفه نیروی انتظامی گفت: اضافه خدمت همه سربازانی که تا اول شهریور امسال خدمت خود را آغاز کرده اند بخشوده شد.

سردار حمید صدرالسادات افزود: همچنین به برکت سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه اضافه خدمت سربازانی که تا اول آبان امسال خدمت خود را آغاز کرده اند بخشوده شد.

وی گفت: ۲۵ درصد افرادی که به خدمت اعزام شده اند اضافه خدمت دارند که این وضع به علت آگاهی نداشتن آنان از قوانین و مقررات نظام وظیفه است.

سردار صدرالسادات افزود: مشمولان می توانند اطلاعات مربوط به دوره خدمت سربازی را از دفترچه راهنمای خدمت وظیفه عمومی که درمراکز پلیس به اضافه ۱۰ توزیع می شود و نیز از طریق پایگاه اینترنتی پلیس و سامانه تلفن گویای۰۹۶۸۰ دریافت کنند.

وی همچنین از صدور کارت های پایان خدمت هوشمند تا یک ماه آینده خبر داد و افزود: کارت های پایان خدمت و معافیت همه افرادی که از این پس موفق به دریافت کارت می شوند هوشمند خواهدشد .

سردار صدرالسادات در ادامه با اشاره به وجود ۳۵ نوع معافیت از نظام وظیفه عمومی گفت: این معافیت ها شامل سه دسته پزشکی ، کفالت و موارد خاص است.

رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی افزود: در معافیت های پزشکی مشمول به علت ناتوانی های جسمی از خدمت سربازی معاف می شود.

وی اضافه کرد: در معافیت کفالت شامل مواردی از جمله داشتن پدر بالای۶۰ سال ، داشتن پدر با سن زیر۶۰ سال به شرط نیازمند مراقبت ، داشتن مادر بدون همسر ، طلاق گرفته یا فوت شده و نیز داشتن خواهر و برادر صغیر نیازمند است.

سردار صدرالسادات ادامه داد: معافیت موارد خاص نیز شامل مشمولانی می شود که پدرشان بیش از۳۰ سال سابقه جبهه یا ۲۵ درصد جانبازی و یا سه سال سابقه اسارت داشته باشد/واحد خبر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر