2

انتخابات اتاق تعاون غیر قانونی اعلام شد

  • کد خبر : 18888
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۸

حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان و رئیس کمیسیون ویژه اصل ۴۴ مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری انتخابات اتاق تعاون گفت: ‌این انتخابات از نظر کمیسیون‌های اصل ۴۴ و اجتماعی مجلس غیرقانونی است لذا دبیر کل جدید اتاق تعاون هم قانونی نیست و کسی نمی‌تواند خود را به عنوان دبیر کل جدید معرفی کند. وی با تاکید بر لزوم تعیین […]

حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان و رئیس کمیسیون ویژه اصل ۴۴ مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری انتخابات اتاق تعاون گفت: ‌این انتخابات از نظر کمیسیون‌های اصل ۴۴ و اجتماعی مجلس غیرقانونی است لذا دبیر کل جدید اتاق تعاون هم قانونی نیست و کسی نمی‌تواند خود را به عنوان دبیر کل جدید معرفی کند.

وی با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف انتخابات اتاق تعاون، ‌افزود:‌ تا زمانی که به لحاظ حقوقی و قانونی تکلیف انتخابات برگزارشده، روشن نشود هیچ‌کس نمی‌تواند خود را به عنوان دبیر کل جدید اتاق تعاون معرفی کند.

رئیس کمیسیون اصل ۴۴ مجلس در ادامه تأکید کرد: تا زمانی که تکلیف قضایی انتخابات اتاق تعاون مشخص نشود، هیئت مدیره قبلی می‌تواند به کار خود ادامه دهد.

فولادگر ادامه داد: در عین حال ما با وزیر تعاون و کار مذاکراتی در این باره انجام داده‌ایم، اما باز هم اعلام می‌کنم که کمیسیون‌های اصل ۴۴ و اجتماعی مجلس دبیرکل جدید اتاق تعاون را به رسمیت نمی‌شناسند.

برپایه این گزارش، پیش از این نیز ۱۰۲ نماینده در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس، خواستار رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در جریان برگزاری انتخابات اتاق تعاون براساس ماده ۲۳۳ آئین‌نامه داخلی مجلس شده بودند/فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18888

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر