1

تعداد ۲۸ تن از پزشکان و پرستاران محاکمه می شوند

  • کد خبر : 18912
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۳

تعداد ۲۸ تن از پزشکان، پرستاران و مسوولان اورژانس بحرین امروز به جرم درمان مجروحان اعتراضات اخیر در این کشور در دادگاه کیفری بحرین محاکمه میشوند. به نقل از پایگاه خبری الجزیره، این پزشکان به اتهام آنچه تشویق افراد به ارتکاب اعمال علیه نظام، تجمعات غیرقانونی و پخش اخبار کذب علیه منافع عمومی کشور خوانده شد، محاکمه […]

تعداد ۲۸ تن از پزشکان، پرستاران و مسوولان اورژانس بحرین امروز به جرم درمان مجروحان اعتراضات اخیر در این کشور در دادگاه کیفری بحرین محاکمه میشوند.

خبرگزاری فارس: محاکمه ۲۸ پزشک بحرین به جرم درمان مجرومان

به نقل از پایگاه خبری الجزیره، این پزشکان به اتهام آنچه تشویق افراد به ارتکاب اعمال علیه نظام، تجمعات غیرقانونی و پخش اخبار کذب علیه منافع عمومی کشور خوانده شد، محاکمه می‌شوند.

فارس به نقل از پایگاه خبری الجزیره،برخی دیگر از پزشکان نیز به اتهام اشغال بیمارستان‌ها و استفاده از سلاح، طی احکامی به پنج تا ۱۵ سال زندان محکوم شدند.

دولت بحرین به دلیل احکام صادره از سوی دادگاه‌های نظامی این کشور شدیدا مورد انتقادهای بین‌المللی و حقوقی قرار گرفت که این مساله مسئولان بحرینی را بر آن داشت تا مجددا افراد را در دادگاه‌های مدنی محاکمه کنند و برخی اتهامات را منتفی کنند.

انتظار می‌رود احکامی که قرار است از سوی دادگاه‌ها درخصوص پزشکان صادر شود، در بین طرفداران و مخالفان نظام بحرین بحث و جدل‌هایی را ایجاد کند که به دنبال آن بیم آن می‌رود اوضاع امنیتی در خیابان‌های این کشور بحرانی شود.

در همین راستا محسن العلوی، از اعضای تیم وکلای این گروه از پزشکان گفت که دلیلی مبنی بر دست داشتن کادر پزشکی در اتهامات گفته شده، وجود ندارد همچنین شهادت شاهدان نیز به نفع پزشکان بوده و آنها را از همه اتهامات تبرئه می‌کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18912

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر