3

استفاده ناتو از دختران کشورهای غربی برای نمایش در کشور لیبی + تصاویر

  • کد خبر : 18920
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۴

ناتو برای عرضه‌ لباس‌های برهنه‌ اروپایی مجبور شد از دختران کشورهای غربی استفاده‌ کند زیرا دختران لیبی حاضر به‌ پوشیدن چنین لباس‌های نبودند. اما نگرانی ها درباره‌ آینده‌ جوانان و اقدامات بعدی نیروهای غربی در این کشور همچنان وجود دارد.نیروهای ناتو چندین مانکن نمایش دهنده‌ مد لباس را از کشورهای اروپایی به‌ شهر طرابلس منتقل […]

ناتو برای عرضه‌ لباس‌های برهنه‌ اروپایی مجبور شد از دختران کشورهای غربی استفاده‌ کند زیرا دختران لیبی حاضر به‌ پوشیدن چنین لباس‌های نبودند. اما نگرانی ها درباره‌ آینده‌ جوانان و اقدامات بعدی نیروهای غربی در این کشور همچنان وجود دارد.نیروهای ناتو چندین مانکن نمایش دهنده‌ مد لباس را از کشورهای اروپایی به‌ شهر طرابلس منتقل کرده‌ تا از آنها برای برگزاری یک شو مد لباس‌های برهنه‌ و غربی در این شهر استفاده‌ کنند.

برگزاری نمایش لباس های برهنه‌ در لیبی

برگزاری نمایش لباس های برهنه‌ در لیبی

برگزاری نمایش لباس های برهنه‌ در لیبی

برگزاری نمایش لباس های برهنه‌ در لیبی

برگزاری نمایش لباس های برهنه‌ در لیبی

نیروهای ناتو روز گذشته‌ با برگزاری یک نمایش شو لباس در یکی از هتل های شهر طرابلس، رسما پروژه‌ حمله‌ فرهنگی به‌ جامعه‌ مسلمان لیبی را آغاز کردند.

بر اساس گزارش‌های دریافتی ، نیروهای ناتو چندین مانکن نمایش دهنده‌ مد لباس را از کشورهای اروپایی به‌ شهر طرابلس منتقل کرده‌ تا از آنها برای برگزاری یک شو مد لباس های برهنه‌ و غربی در این شهر استفاده‌ کنند.

به‌ گفته‌ خبرنگار خبرگزاری فارس خوشبختانه‌ این حمله‌ فرهنگی نیروهای ناتو با استقبال بسیار ضعیف مردم مسلمان لیبی مواجه‌ شده‌، اما نگرانی ها درباره‌ آینده‌ جوانان و اقدامات بعدی نیروهای غربی در این کشور همچنان وجود دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18920

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر