2

سکه دولتی برای فروش نداریم.

  • کد خبر : 18942
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۰

برخی شعب تعیین شده برای عرضه سکه به قیمت بانکی، طی روزهای اخیر از فروش سکه ها امتناع و اعلام می کنند که سکه برای فروش نداریم. فروش سکه ها در شعب بانکی محدود شد و برخی شعب عرضه کننده سکه به نرخ بانکی طی روزهای گذشته از فروش آن امتناع کرده و به مراجعان […]

برخی شعب تعیین شده برای عرضه سکه به قیمت بانکی، طی روزهای اخیر از فروش سکه ها امتناع و اعلام می کنند که سکه برای فروش نداریم. فروش سکه ها در شعب بانکی محدود شد و برخی شعب عرضه کننده سکه به نرخ بانکی طی روزهای گذشته از فروش آن امتناع کرده و به مراجعان اعلام می کنند که سکه دولتی برای فروش نداریم.

این در حالی است که عرضه سکه به دستور بانک مرکزی طی چند ماه اخیر به منظور تعادل بخشی به قیمت سکه ها و جلوگیری از افزایش کاذب نرخها در ۱۰۰ شعبه بانک ملی به تعداد محدود ۵ سکه در دستور کار است.

براین اساس امروز بانک مرکزی قیمت هر قطعه سکه طرح جدید برای عرضه در شعب بانک ملی با احتساب نرخ مالیات بر ارزش افزوده  را ۵۷۹ هزار و ۲۸۰ تومان، نیم سکه را ۲۷۳ هزار و ۵۲۰ تومان، ربع سکه را ۱۴۴ هزار و ۵۶۰ تومان و گرمی را ۷۳ هزار و ۸۴۰ تومان تعیین کرد.

قیمت سکه ها امروز در بازار نسبت به دیروز با کاهش مواجه شده است، بر این اساس نرخ سکه تمام بهار طرح قدیم ۶۰۰ هزار تومان، طرح جدید ۵۹۰ هزار تومان، نیم سکه ۲۸۱ هزار تومان، ربع سکه ۱۴۷ هزار تومان و گرمی ۷۶ هزار تومان است.

نرخ هر اونس طلا امروز در بازارهای جهانی ۱۷۱۷ دلار و هر گرم طلای زرد ۱۸ عیار در بازار داخلی ۵۳ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شد.

صرافان نرخ دلار آزاد را امروز در بازار ۱۳۰۵ تومان و هر یورو را ۱۸۳۰ تومان تعیین کردند، این در حالی است که به نظر می رسد سیاست یکسان سازی نرخ ارز توسط بانک مرکزی تاکنون چندان موفقیت آمیز نبوده است.

بانک مرکزی امروز نرخ دلار را با روندی افزایشی نسبت به دیروز ۱۰۷۷ تومان و نرخ یورو را با روندی کاهشی ۱۵۰۷ تومان تعیین کرد/مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18942

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر