3

روایت معشوقه الساعدی قذافی از نحوه ی دوستیش با او + تصویر

  • کد خبر : 18952
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۸

روزنامه وطن چاپ آمریکا نوشت: داوینکا مرچیوا درخصوص دوستی‌اش با الساعدی قذافی، پسر معمر قذافی، دیکتاتور لیبی به روزنامه دیلی‌ میل گفت: الساعدی همواره کیفی پر از اسکناس با خود حمل می‌کرد و حدود ۲۸۰ میلیون دلار را سالانه صرف ولخرجی‌هایش می‌کرد. وی تاکید کرد: من زمانی که ۲۱ ساله بودم با الساعدی در یک […]

روزنامه وطن چاپ آمریکا نوشت: داوینکا مرچیوا درخصوص دوستی‌اش با الساعدی قذافی، پسر معمر قذافی، دیکتاتور لیبی به روزنامه دیلی‌ میل گفت: الساعدی همواره کیفی پر از اسکناس با خود حمل می‌کرد و حدود ۲۸۰ میلیون دلار را سالانه صرف ولخرجی‌هایش می‌کرد.

وی تاکید کرد: من زمانی که ۲۱ ساله بودم با الساعدی در یک کلوپ شبانه در پاریس آشنا شدم.
داوینکا تاکید کرد: من دقیقا در سال ۲۰۰۴ با پسر قذافی ملاقات داشتم و دوستی ما در سال ۲۰۱۰ پایان یافت.

معشوقه الساعدی تصریح کرد: الساعدی در همان دیدار اول از من خواست با هواپیمای اختصاصی‌اش به منطقه کارائیب بروم اما من با درخواست وی مخالفت کردم و وی هر چند هفته یک بار به پاریس می‌آمد تا من را راضی کند تا همراه وی بروم. الساعدی در آن زمان در یک هتل مجلل در پاریس اقامت داشت و بازیکن فوتبال در لیگ برتر ایتالیا بود و در باشگاه‌های مختلفی بازی می‌کرد.

داوینکا خاطرنشان کرد: الساعدی بیش از شش فرزند داشت که هر جا می‌رفت آنها را به همراه چندین خدمتکار با خود می‌برد.

بنا به اظهارات معشوقه الساعدی، وی هر جا می‌رفت پول برایش فراهم بود و از نظر مالی هیچ مشکلی نداشت و همیشه یک کیف پر از اسکناس به همراه داشت و وی اگر پول کم می‌آورد فورا با سفارت لیبی در پاریس تماس می‌گرفت و می‌گفت برایش پول بفرستند.

وی ادامه داد: اکثر لیبیایی‌ها همیشه اطراف وی بودند و وی آنها را خدمتکارانش توصیف می‌کرد. من یک بار از وی خواستم آنها را خدمتکار توصیف نکند اما الساعدی پاسخ داد که هرکاری بخواهد می‌کند و دوست دارد آنها را خدمتکار بنامد و بعضا آنها را مورد ضرب وشتم قرار می‌داد. درست است که وی با من مهربان بود اما با دیگران رفتار تندی داشت.

این رقصنده ادامه داد: الساعدی همیشه تمایل داشت در مجلل‌ترین هتل‌های پاریس اقامت داشته باشد و وی همیشه مشروب را تا آخرین قطره‌اش می‌نوشید در حالی که نیمه شب در هتل محل اقامتش در نیمه‌های شب با صدای بلند آواز گوش می‌داد.

وی بیان داشت: یک بار با وی در سال ۲۰۰۹ به تانزانیا سفر کردم.

وی می‌گوید: الساعدی به یک گروه موسیقی پول داده بود تا در تولدش در سال ۲۰۰۷ برایش آواز بخوانند. وی جشنی بزرگ را در ویلایی در شهر کن فرانسه برگزار و ۳۰ نفر را دعوت کرده بود.

وی یادآور شد: الساعدی به رغم این که اذعان کرده بود که پدرش تمایلی به ازدواج وی ندارد اما از من خواستگاری کرده بود.

داوینکا تصریح کرد: برخی محافظان الساعدی به من گفته بودند که وی سالانه بیش از ۲۸۰ میلیون دلار صرف خوشگذرانی‌هایش می‌کند.

وی تاکید کرد: الساعدی طی مدت کوتاه دوستی‌مان جواهرات عدیده‌ای را به من هدیه داد که ارزش کلی آن ۳۰ هزار دلار آمریکا بود. وی عاشق منطقه دیزنی لند پاریس بود و با دوستانش به آنجا رفته بود وی یک بار پیراهنی را خریده بود که روی آن عکس قهرمانان فیلم دزدان کارائیب بود. وی مانند کودک ۱۰ ساله بود و یکبار به من اطلاع داد که به پاریس می‌آید تا فقط مرا ببیند و وقتی آمد سه ساعت با من بود و بعد از من خواست باهم بیرون برویم اما من همیشه نگران سلامتی‌ام بودم. از او و دشمنانش می‌ترسیدم چرا که انسانی دمدمی مزاج بود.

این معشوقه همچنین الساعدی را به داشتن رابطه با مردان دیگر متهم کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18952

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر