2

تنها غرض نمایندگان سوال از رئیس جمهوری ،کینه ورزی سیاسی و دشمنی است

  • کد خبر : 18972
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۰ - ۹:۴۹

غلامحسین الهام در واکنش به  اعلام وصول شدن طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی، گفت: نفس سوال از رئیس جمهور در قانون اساسی پیش‌بینی شده است و این امر حق نمایندگان است، اما آنچه که حائز اهمیت است این است که آیا این سؤالات ضرورت دارد یانه؟ الهام افزود: در این مقطع […]

غلامحسین الهام در واکنش به  اعلام وصول شدن طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی، گفت: نفس سوال از رئیس جمهور در قانون اساسی پیش‌بینی شده است و این امر حق نمایندگان است، اما آنچه که حائز اهمیت است این است که آیا این سؤالات ضرورت دارد یانه؟

الهام افزود: در این مقطع زمانی، طرح سوال از رئیس جمهور از سوی نمایندگان روش‌ شکننده‌ای است که تنها در جهت ضربه زدن به دولت صورت می‌گیرد و هیچ فایده‌ی دیگری ندارد.

وی با اشاره به اینکه دولت نهم و دهم خدمات مناسبی را به ملت ایران عرضه کرده است، خاطر نشان کرد: طرح سؤال از رئیس جمهور درمقطعی که شاخص‌های توفیق دولت، در عرصه جهانی و داخلی رشد چشمگیری داشته است و دولت کانون امید و الگوی مناسبی در فضای بیداری اسلامی در منطقه شده؛ازسوی نمایندگان غیر قابل قبول است.

سخنگوی دولت نهم، اذعان داشت: نمایندگانی که طرح سوال از رئیس جمهور را مطرح کرده‌اند، تنها غرضشان کینه ورزی سیاسی و دشمنی است تا مدیریت مقبول برای کنترل قدرت،‌ لذا نمایندگان یک اشتباه بزرگ سیاسی انجام داده‌اند و این اشتباه برای ملت ایران نیز غیر قابل قبول است.

عضو جبهه پایداری با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری ،‌در خصوص تغییر و تحول در ساختار نظام، در جمع مردم کرمانشاه، گفت: به نظر بنده از بیانات مقام معظم رهبری، در این موضوع از سوی رسانه‌های جمعی استنباط اشتباهی شده است.

الهام اظهار داشت: وجود تغییر و تحول در ساختار نظام امری طبیعی است که مقام معظم رهبری نیز به این موضوع اشاره داشته‌اند،‌ولی این امر که تغییرات در این مقطع زمانی باید لحاظ شود، در بیانات رهبری به آن اشاره‌ای نشده است،‌لذا باید برای اعمال تغییر و تحول در نظام ساختاری کشور، تصمیمی جدی و کار کارشناسی صورت گیرد و این امر نیازمند فرایند زمانی است که در مقطع فعلی امکان ندارد/باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18972

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر