2

اولین مردی که در دنیا حامله و بچه اش را بدنیا آورد + تصاویر

  • کد خبر : 18994
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۸

چندی پیش اولین فرزند خود را به دنیا آورد و با این کار لقب اولین مرد دنیا که مادر شد و یا به عبارتی اولین مرد حامله دنیارا به خود اختصاص داد. در برنامه ای تلویزیونی که چند روز پیش آقای بیتای در آن حضور داشت وی در خصوص تبدیل شدنش به یک مرد، چگونگی […]

چندی پیش اولین فرزند خود را به دنیا آورد و با این کار لقب اولین مرد دنیا که مادر شد و یا به عبارتی اولین مرد حامله دنیارا به خود اختصاص داد.

اولین مرد حامله دنیا در برنامه ای تلویزیونی که چند روز پیش آقای بیتای در آن حضور داشت وی در خصوص تبدیل شدنش به یک مرد، چگونگی حاملگی و به دنیا آمدن فرزندش و خارج کردن فرزندش از شکم وی از طریق عمل جراحی صحبت کرد.

اولین مرد حامله دنیا

آقای بیتای در هنگام تولد در واقع یک دختر بوده و در سال ۲۰۰۲ به صورت قانونی با انجام عمل جراحی به یک زن تبدیل شده اما ارگان جنسی و رحم خود را از بدنش خارج نکرده است.او متولد سال ۱۹۷۴ در‌هاوایی است.

اولین مرد حامله دنیا اولین مرد حامله دنیا

چندی پیش با حاملگی و تولد اولین فرزندش سر تیتر تمامی‌اخبار را به عنوان اولین مرد حامله دنیا به خود اختصاص داد. عکس‌های او که با ریش و شکمی‌برآمده در تمامی‌ژورنالهای خبری معتبر منتشر شد حیرت همگان را بر انگیخت.

 

اولین مرد حامله دنیا

اولین مرد حامله دنیا

اولین مرد حامله دنیا

او اکنون سه فرزند دارد که یکی را خودش و دوتا را همسرش به دنیا آورده است.

اولین مرد حامله دنیا اولین مرد حامله دنیا

همسر او به بچه‌هاب شوهرش شیر می‌دهد زیرا هورمونهای مردانه آقای بیتای اجازه ترشح شیر در بدن وی را نمی‌دهد.اما در طی دوران حاملگی وی با استفاده از دارو و برای حفظ سلامت فرزندش هورمونهای مردانه خود را در پایینترین سطح نگه می‌دارد.دکترها اما به این پدر دو جنسه هشدار داده اند تا به خاطر بالا رفتن سطح هورمونهای مردانه در بدنش مجددا به فکر حاملگی نباشد.

اولین مرد حامله دنیا

آقای توماس در این برنامه تلویزیونی در این خصوص صحبت کرد که چگونه بیماری که به طور اجدادی در خانواده شان وجود داشته است را از یک تهدید به یک فرصت تبدیل کرده است و اکنون با داشتن سه فرزند و همسری مهربان زندگی بسیار خوبی دارد.

اولین مرد حامله دنیا اولین مرد حامله دنیا

وی همچنین در این برنامه در خصوص واکنشهای مردم و پیچیدگیهای پزشکی که د رمقابل او برای حامله شدن وجود داشت سخن گفت.

اولین مرد حامله دنیا  اولین مرد حامله دنیا آقای توماس بنا بر گفته‌هایش از طریق لقاح مصنوعی و اهدا اسپرم یک ناشناس حامله شده است.

اولین مرد حامله دنیا

اولین مرد حامله دنیا در کنار همسرش

اولین مرد حامله دنیا

اولین مرد حامله دنیا در کنار همسرشاولین مرد حامله دنیا  اولین مرد حامله دنیا در کنار فرزندی که به دنیا آورده این بچه در سلامت کامل به سر می‌برد.

اولین مرد حامله دنیا

اولین مرد حامله دنیا

اولین مرد حامله دنیا

اولین مرد حامله دنیا

اولین مرد حامله دنیا

پی نوشت:وقتی برای اولین بار این خبر و شنیدم احساس خیلی بدی کردم مثل خیلی از شما احساس چندش کردم، ولی زمانی که فکر کردم و خوندم که این مرد چطور علیرغم مشکلی که داشته به زندگی ادامه داده، حس کردم که علاوه بر تغییر در نگرش خودم باید چنین ارداه ای را تحسین کرد.

در جامعه ما چنین فردی محکوم به فناست، مطمئن باشید امثال این آقا در جامعه ما کم نیستن، امثال من، با طرز فکرشون زندگی چنین افرادی که بدون هیچ گناهی و مادرزاد به این شکل هستن و ویران می‌کن،بله ما بدون اینکه بفهمیم جنایات زیادی انجام میدیم، چشم‌ها را باید شست، جور دیگر باید دید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18994

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر