2

انجام روزافزون «ترورهای هدفمند» در سایر کشورها

  • کد خبر : 19013
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۸

چامسکی، نظریه پرداز معروف آمریکایی با محکوم کردن استفاده آمریکا از هواپیماهای بدون سرنشین در سایر کشورها، آن را مصداق تروریسم دولتی دانست. نوام چامسکی، دولت باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در زمینه انجام روزافزون «ترورهای هدفمند» در سایر کشورها، از دولت جرج بوش رئیس جمهوری پیشین این کشور نیز بدتر است. وی در همین […]

چامسکی، نظریه پرداز معروف آمریکایی با محکوم کردن استفاده آمریکا از هواپیماهای بدون سرنشین در سایر کشورها، آن را مصداق تروریسم دولتی دانست.

نوام چامسکی، دولت باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در زمینه انجام روزافزون «ترورهای هدفمند» در سایر کشورها، از دولت جرج بوش رئیس جمهوری پیشین این کشور نیز بدتر است.

وی در همین خصوص افزود: در زمان رئیس جمهوری پیشین، مسائلی وجود داشت اما دولت اوباما، رویه‌های قبلی را به صورت کمپین ترور جهانی گسترش داده است، کمپینی که افراد مظنونی را که به گفته آمریکا دیگران را به انجام اقدامات تروریستی ترغیب می‌کنند، هدف قرار می‌دهد. اما این اقدامات که از آن‎ها به عنوان اقدامات تروریستی یاد شده است، خود سوالات جدی دیگری را هم مطرح می‌کند و این، نوعی کتمان حقیقت است.

بنابرگزارش پرس تی وی، استفاده آمریکا از هواپیماهای بدون سرنشین در کشورهایی نظیر پاکستان، یمن و سومالی با انتقادهای فزاینده بین‌المللی روبرو شده است. با وجود ادعای واشنگتن در خصوص هدف قرار گرفتن شبه‌نظامیان توسط هواپیماهای بدون سرنشین، غیرنظامیان اصلی‌ترین قربانیان این حملات هستند.

فعالان حقوقی از حملات هوایی آمریکا به پاکستان تحت عنوان ترورهای فرا قضائی علیه غیرنظامیان انتقاد می‌کنند، حملاتی که به ادعای مقامات واشنگتن، علیه مخالف آمریکا صورت می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر