3

برخی ادعاها درباره افزایش قیمت مسکن مهر صحت ندارد.

  • کد خبر : 19099
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۰ - ۸:۵۱

وزیر راه و شهرسازی گفت: خوشبختانه بازار مسکن از ثبات مناسبی برخوردار است و کارها به خوبی پیش می رود ساخت و سازها نیز در کنار تثبیت قیمت، رونق دارد.اقای نیکزاد با اشاره به وضعیت کنونی بازار مسکن گفت: خوشبختانه چندین هزار واحد مسکن در حال ساخت است، رشد پروانه ها در مقایسه با گذشته […]

وزیر راه و شهرسازی گفت: خوشبختانه بازار مسکن از ثبات مناسبی برخوردار است و کارها به خوبی پیش می رود ساخت و سازها نیز در کنار تثبیت قیمت، رونق دارد.اقای نیکزاد با اشاره به وضعیت کنونی بازار مسکن گفت: خوشبختانه چندین هزار واحد مسکن در حال ساخت است، رشد پروانه ها در مقایسه با گذشته بسیار رشد یافته و وام تسهیلات مسکن نیز در حال پرداخت است.
وزیر راه و شهرسازی با رد ادعاهایی که درباره افت ۱۵ درصدی تولید در بخش مسکن مطرح می شود، افزود: در بیشتر شهرهای کشور مشکل تامین و تولید مسکن نداریم و مسئله ما تنها مربوط به سه کلان شهر تهران، مشهد و تبریز است که بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، در شهرهای جدید اطراف این کلان شهرها در حال ساخت مسکن هستیم.
وی تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه وزارت راه و شهرسازی این است که تولید مسکن مهر برای متقاضیان را به تولید انبوه برسانیم که اگر این کار انجام بگیرد، به طور یقین به نیازها و درخواست های مردم می توانیم پاسخ دهیم.
اقای نیکزاد در ادامه بازار مسکن را دارای ثبات دانست و گفت: خوشبختانه بازار مسکن نیز از ثبات مناسبی برخوردار است و کارها به خوبی پیش می رود ساخت و سازها نیز در کنار تثبیت قیمت، رونق دارد.
وی همچنین درباره قیمت مسکن مهر نیز اظهار داشت: به دو صورت مسکن مهر به متقاضیان عرضه می شود که یکی مربوط به شرکت سرمایه گذاری مسکن است.
در این شیوه عرصه و عیان متعلق به این شرکت و وام از سوی دولت تامین می شود که مبلغ بیشتری از متقاضیان دریافت خواهد شد.
وزیر راه و شهرسازی در ادامه گفت: اما شرکت های دیگری هم در کنار این شرکت هستند که زمین آن از سوی دولت تامین شده و در این شیوه هزینه کمتری از متقاضیان دریافت می شود و در هنگام ثبت نام این موارد به اطلاع متقاضیان می رسد.
نیکزاد تاکید کرد: برخی ادعاها درباره افزایش قیمت مسکن مهر صحت ندارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19099

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر