3

بارسلونا؛ آث میلان و آرسنال درآستانه صعود به مرحله حذفی + جدول

  • کد خبر : 19101
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۰ - ۸:۵۷

تیمهای آث میلان و بارسلونا در صورت پیروزی مقابل حریفانشان می توانند پیش از دو بازی آخر جواز صعود را گرفته ودیدار ماه آینده خود را تنها به یک بازی دوستانه تبدیل کنند. بنفیکا؛ رئال مادرید و آرسنال نیز با پیروزی در این هفته  می توانند صعود کنند در حالیکه چلسی فقط در صورت کسب […]

تیمهای آث میلان و بارسلونا در صورت پیروزی مقابل حریفانشان می توانند پیش از دو بازی آخر جواز صعود را گرفته ودیدار ماه آینده خود را تنها به یک بازی دوستانه تبدیل کنند.
بنفیکا؛ رئال مادرید و آرسنال نیز با پیروزی در این هفته  می توانند صعود کنند در حالیکه چلسی فقط در صورت کسب سه امتیاز راهی مرحله بعد  می شود.
دیدار چهارشنبه شب بایرن مونیخ مقابل ناپولی در خانه آنهم پس از تساوی ۱بر ۱ این تیم در اوایل ماه جاری میلادی و همچنین سفر رئال مادرید به المپیک لیون از دیگر دیدارهای مهم این هفته است.
مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بعد از چند اتفاق غیر منتظره ظاهرا بازهم به اردوی تدارکاتی برای تیم های  بزرگ تبدیل شده است  .
حتی منچستریونایتد که مسابقات خود را با تساوی در گروه سوم آغاز کرد؛ باشکست اوتلول گالاتی قهرمان رومانی موفق به صعود خواهد شد .
به غیر از بنفیکا؛ تنها صدرنشین شگفتی آفرین در بین هشت گروه تیم آپوئل نیکوزیا از قبرس است که از پورتو قهرمان لیگ اروپا میزبانی  می کند .
ایوان یووانوویچ سرمربی این تیم گفت : از اینکه با پنج امتیاز صدرنشین هستیم ؛ بسیار خوشحالیم   این افتخار بزرگی برای آپوئل و قبرس است تصادفی به اینجا نرسیده ایم  و درعین حال می دانیم که با هر بازی ممکن است همه چیز تغییر کند.
آپوئل که فقط یک امتیاز با زنیت سنت پترزبورگ و پورتو فاصله دارد؛ اگر شکست بخورد و در دیگر بازی گروه تیم زنیت مقابل شاختار دونتسک به پیروزی برسد؛ به جایگاه سوم تنزل پیدا خواهد کرد.
بایرن مونیخ صدرنشین بوندس لیگا نخستین امتیاز خود را در بازی با ناپولی از دست داد اما هنوز هم با اختلاف دو امتیاز صدرنشین گروه نخست است درهمین گروه منچسترسیتی با یک امتیاز کمتر باید با ویارئال بازی کند.
اما در گروه هشتم وضعیت به گونه دیگری است در این گروه آث میلان و بارسلونا از سه بازی هر کدام هفت امتیاز گرفته اند درحالیکه تیم های بوریسوف از بلاروس و ویکتوریا پلزن از چک یک امتیازی هستند  درهفته جاری آث میلان قهرمان سری آ باید با قهرمان بلاروس دیدار کند و بارسلونا به پراگ
سفر می کند  تیم ویکتوریا پلزن قهرمان باشگاه های  چک  نمی تواند این بازی  را در ورزشگاه خانگی خود برگزار کند چون یوفا این ورزشگاه را فاقد استانداردهای لازم برای برگزاری مسابقات تشخیص داده است.
میلان و بارسلونا در صورت پیروزی در این بازی ها  صعودشان را مسجل  می کنند و در این صورت دیدار ۲۳ نوامبر آنها در سن سیرو چیزی بیش از یک سرگرمی نخواهد بود.
اما به دلیل پیچیدگی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا؛ اگر هر کدام از آنها در بازی های  سه شنبه شب خود شکست بخورند؛ هیچکدام صعود نخواهند کرد .
رئال مادرید صدرنشین گروه چهارم که حداکثر امتیاز را از سه مسابقه به دست  آورده است ؛ اگر مقابل رقیب دیرینه خود یعنی المپیک لیون پیروز از میدان بیرون بیاید؛ دو بازی آخر خود را  بی معنی خواهد کرد .
رئال تا کنون هیچ گلی دریافت نکرده است و یک پیروزی دیگر برای آنها به آژاکس آمستردام قهرمان چهار دوره اروپا نیز اجازه  می دهد با شکست دیناموزاگرب کرواسی گام بزرگی به سوی مرحله حذفی بر دارد .
آژاکس نیز همانند لیون چهار امتیازی است و دینامو زاگرب حتی یک امتیاز هم  به دست نیاورده است.
بنفیکا قهرمان دو دوره اروپا و نایب قهرمان پنج دوره ؛ اگر بتواند برد ماه  گذشته خود مقابل بازل سوییس را تکرار کند؛ قطعا از گروه سوم صعود خواهد کرد.
این شرایط  می تواند به نفع منچستریونایتد پنج امتیازی هم باشد که انتظار می رود اوتلول گالاتی را به راحتی شکست بدهد. از سوی دیگر آرسنال هفت امتیازی در گروه ششم با المپیک مارسی یک امتیاز
اختلاف دارد  ولی ترکیب مسابقات باقی مانده نشان  می دهد آنها  می توانند در  صورت پیروزی به عنوان یکی از دو تیم نخست صعود کنند .
در همین گروه بورسیا دورتموند قهرمان بوندس لیگا به عنوان ناامیدکننده ترین تیم که تا کنون فقط یک امتیاز به دست آورده است ؛ میزبان المپیاکوس خواهد بود.
در گروه پنجم نیز چلسی صدرنشین با کنگ دیدار می کند  تیمی که دو هفته پیش  ۵ بر ۰ شکستش داد  پیروزی دوباره برای آنها در صورت ناتوانی والنسیا درشکست بایرلورکوزن ؛ صعودشان را در پی خواهد داشت

برنامه و جدول کامل مسابقات به شرح زیر است:
گروه E:
* والنسیای اسپانیا – بایرلورکوزن آلمان
* خنک بلژیک – چلسی انگلستان

تیم بازی برد تساوی باخت امتیاز
۱- چلسی ۳ ۲ ۱ ۷
۲- بایرلورکوزن ۳ ۲ ۱ ۶
۳- والنسیا ۳ ۲ ۱ ۲
۴- خنک ۳ ۱ ۲ ۱

گروه F:
* دورتموند آلمان – المپیاکوس یونان
* آرسنال انگلستان – مارسی فرانسه

تیم بازی برد تساوی باخت امتیاز
۱- آرسنال ۳ ۲ ۱ ۷
۲- مارسی ۳ ۲ ۱ ۶
۳- المپیاکوس ۳ ۱ ۲ ۳
۴- دورتموند ۳ ۱ ۲ ۱

 گروه G:
* زنیت روسیه – شاختاردونتسک اوکراین
* آپوئل قبرس – پورتوی پرتغال

تیم بازی برد تساوی باخت امتیاز
۱- آپوئل ۳ ۱ ۲ ۵
۲- زنیت ۳ ۱ ۱ ۱ ۴
۳- پورتو ۳ ۱ ۱ ۱ ۴
۴- شاختاردونتسک ۳ ۲ ۱ ۲

گروه H:
* ویکتوریا پلژن چک – بارسلونای اسپانیا
* باته بوریسف بلاروس – میلان ایتالیا

تیم بازی برد تساوی باخت امتیاز
۱- میلان ۳ ۲ ۱ ۷
۲- بارسلونا ۳ ۲ ۱ ۷
۳- باته بوریسف ۳ ۱ ۲ ۱
۴- ویکتوریا پلژن ۳
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19101

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر