2

سعید حافظی بیرگانی ، مدیرعامل شرکت پترو ایران شد

  • کد خبر : 21906
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۲

مدیرعامل شرکت ملی نفت با صدور حکمی پس از برکناری سیدعلی بهشتیان، مدیر عامل جدید شرکت پترو ایران را منصوب کرد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت با صدور حکمی پس از برکناری سیدعلی بهشتیان، مدیر عامل جدید شرکت پترو ایران را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد قلعه بانی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران امروز یکشنبه ۱۳ آذر ماه با صدور حکمی سیدعلی بهشتیان را از مدیریت عامل شرکت پترو ایران را از کار برکنار کرد.

سیدعلی بهشتیان مدیرعامل سابق پترو ایران آبان ماه امسال درباره آخرین وضعیت طرح توسعه میدان مشترک نفت و گاز سلمان در خلیج فارس خواستار انجام مناظره ای با حضور کارشناسان صنعت نفت شده بود.
با گذشت نزدیک به ۲ هفته از پیشنهاد مناظره سیدعلی بهشتیان، مدیر عامل شرکت ملی نفت حکم برکناری خود را از معاون وزیر نفت دریافت کرده است.
شرکت پترو ایران یکی از شرکتهای تابع شرکت ملی نفت ایران بوده که در برنامه چهارم توسعه قرار بود به بخش خصوصی واگذار شود که با گذشت سه سال هنوز سهام این شرکت نفتی به بخش خصوی واگذار نشده است.
با برکناری سیدعلی بهشتیان از مدیریت شرکت پترو ایران، معاون وزیر نفت امروز سعید حافظی بیرگانی مجری سابق طرح افزایش تولید میدان نفتی مسجدسلیمان در شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) به عنوان مدیرعامل جدید این مجموعه نفتی منصوب کرده است.
حافظی دارای مدرک لیسانس مهندسی نفت از دانشگاه صنعت نفت و فوق لیسانس مهندسی نفت را از دانشگاه هریوت وات اسکاتلند است که پیشتر در پایانه های نفتی خارگ، مناطق نفت خیز جنوب و شرکت مهندسی و توسعه نفت مشغول به کار بوده است.
حافظی در سالهای گذشته به عنوان مجریان طرح توسعه میادین نفتی منصوری، بند کرخه، یادآوران و مسجدسلیمان در شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) فعالیت داشته است.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=21906

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر