2

حسین زاده: مدول نخست تصفیه خانه فاضلاب ساری بهره برداری می شود

  • کد خبر : 21921
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۱

مدیرعامل آبفای مازندران گفت: مدول نخست تصفیه خانه فاضلاب ساری تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

محمد تقی حسین زاده در دیدار با شهردار ساری، بر سر سرعت بخشیدن به اجرای پروژه های آبرسانی و فاضلاب با هدف خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم توافق کرد.

وی برتعامل و هماهنگی های لازم برای تسریع در روند اجرای پروژه های آب و فاضلاب  تاکید کرد.

حسین زاده با بیان اینکه با توجه به کمبود اعتبار برای اجرای پروژه ها همکاران تلاشگر آبفای مازندران و شهرداری ساری با عشق و علاقه مشغول فعالیت هستند افزود: امروزه باید کارها به گونه ای انجام شود که رضایتمندی مردم را در بر داشته باشد و با ارائه بهترین خدمات به شهروندان بی اعتمادی آنان نسبت به اجرای پروژه های ملی را از بین ببریم.

وی از نقش شهرداری ساری در حمایت از اجرای طرحها و پروژه‌های عظیم شهری قدردانی کرد و افزود: آب و فاضلاب مازندران و شهرداری ساری، همکاری بسیار خوبی با هم دارند و این دو دستگاه مهم در زمینه توسعه شهری سعی دارند تا با مشارکت و همدلی بیشتر مشکلات شهر را حل کنند.

حسین زاده گفت: امیدواریم با استفاده از نظرات، پیشنهادات و راهکارهای سازنده نیروهای توانمند شرکت آب و فاضلاب و شهرداری ساری بتوانیم برای رفع مشکلات گام برداریم تا مردم طعم شیرین خدمات رسانی را به کام خود احساس کنند.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به اینکه در برخی از نقاط پرتردد و پرترافیک شهر ساری پروژه فاضلاب بصورت شبانه در حال اجراست افزود: مدول اول طرح تصفیه خانه فاضلاب ساری تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی افزود: شهرداری ساری در جریان تکمیل طرح فاضلاب شهری همکاری های خوبی را با شرکت آب  و فاضلاب داشته است.

شهردار ساری با اشاره به اینکه فعالیت و تلاش مثبت هر یک از همکاران در شهرداری ساری اثربخش است گفت: همه مسئولان باید در تمام حوزه‌ها بسیج شوند تا آسایش و رفاه عمومی را برای مردم فراهم آورند.

سید علی حجازی، تعامل دستگاه‏های اجرایی استان را یکی از مهمترین راهکارهای رفع مشکلات عنوان کرد و افزود: اجرای پروژهای آب و فاضلاب گامی مؤثر در راستای زیبایی سیمای شهری است.

وی ادامه داد: انتظار داریم مجریان این پروژه با رعایت اصول ایمنی و نکات فنی شرایط را به گونه‏ای رقم بزنند که رضایت شهروندان را به دنبال داشته باشد.

شهردار ساری، خواستار نظارت بیشتر ناظران عالی شرکت آب و فاضلاب بر نحوه فعالیت پیمانکاران در سطح شهر ساری شد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=21921

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر