2

یکپارچگی رسانه‌های کشور در مقابل اقدامات خصمانه دولت انگلیس

  • کد خبر : 21962
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۰ - ۹:۳۹

مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در خصوص رویدادهای اخیر در مناسبات ایران و انگلیس، همگرایی و یکپارچگی قابل‌توجهی از خود به نمایش گذاشتند.

مدیر‌کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در جریانات اخیر در مناسبات کشورمان با انگلیس، شاهد یکپارچگی بی‌سابقه‌ای در فضای رسانه‌ای کشور در مقابل اقدامات خصمانه دولت انگلیس بودیم.
خبرگزاری فارس: یکپارچگی رسانه‌های کشور در مقابل اقدامات خصمانه دولت انگلیس

پدرام پاک‌آیین در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با بیان این مطلب اظهار داشت: مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در خصوص رویدادهای اخیر در مناسبات ایران و انگلیس، همگرایی و یکپارچگی قابل‌توجهی از خود به نمایش گذاشتند.

وی افزود: این یکپارچگی حکایت از مواضع خصمانه دولت انگلیس در طول ۲۰۰ سال اخیر بر علیه کشورمان دارد.

پاک‌آیین خاطرنشان کرد: رسانه‌ها به‌طور آگاهانه و دقیق در انعکاس اعتراض دانشجویان در مقابل سفارت انگلیس در تهران این اقدام را جلوه‌ای از خشم ملت ایران در قبال اقدامات دولت انگلیس تحلیل کردند.

مدیر‌کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در جریانات اخیر در مناسبات کشورمان با انگلیس، شاهد یکپارچگی بی‌سابقه‌ای در فضای رسانه‌ای کشور در مقابل اقدامات خصمانه دولت انگلیس بودیم.

پاک‌آیین متذکر شد: البته رسانه‌ها نسبت به موضع رسمی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر عدم تایید و جانبداری از ورود دانشجویان معترض به سفارت انگلیس در تهران باید دقت لازم را داشته باشند چرا که این موضع در همان ساعات اولیه پس از ورود دانشجویان به سفارت انگلیس طی بیانیه‌ای از سوی وزارت امور خارجه به صورت رسمی اعلام شد.

مدیر‌کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه یادآور شد: در عین حال ضروریست رسانه‌ها به عنوان آینه افکار عمومی ملت ایران به عدم تنازل از حق ایران در خصوص ظلم تاریخی دولت انگلیس در قبال کشورمان نیز توجه داشته باشند.

پاک‌آیین تصریح کرد: رسانه‌ها نباید از موضع به‌حق کشورمان در خصوص اقدامات خصمانه‌ای که در طول سالیان گذشته از سوی دولت انگلیس بر علیه ملت و کشور ایران صورت گرفته که یکی از مصداق اخیر آن تحریم کشورمان بوده، کوتاه آیند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=21962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر