2

حضور بازیکنان در مراسم افتتاح مغازه لباس فروشی همسران جوان دو بازیکن + تصویر

  • کد خبر : 21992
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۰

همسران این دو بازیکن روز ویژه ای را پشت سرگذاشتند. دراین روز مراسم افتتاحیه مغازه این دو خانم جوان که مغازه فروش لباس های بچه است، برگزار شد

گل: همسران ماکسول و آدریانو، دو بازیکن برزیلی باشگاه بارسلونا، روز ویژه ای را پشت سرگذاشتند. دراین روز مراسم افتتاحیه مغازه این دو خانم جوان که مغازه فروش لباس های بچه است، برگزار شد. این مغازه که لباس هایی با مارک مونالیزا را به فروش می رساند، در خیایان پائو کاسال بارسلونا افتتاح شد و در مراسم افتتاح این مغازه، تعدادی از بازیکنان تیم اصلی بارسلونا حضور داشتند.

ماکسول و آدریانو که از میزبانان این مراسم بودند؛ خوسه مانوئل پینتو هم دراین مراسم شرکت داشت و دختران دنی آلوس با شادی فراوان در میان رگال های لباسها می دویدند و به آنها واقعا خوش گذشت. لباس هایی با مارک مونالیزا، لباس هایی برای کودکان است که طبق آخرین مد ایتالیا طراحی می شود. در این مغازه مدل های مختلف لباس برای سنین مختلف وجود دارد.

جرارد پیکه هم از دیگر میهمانان مراسم افتتاحیه این فروشگاه بزرگ بود. این در حالی است که بازیکنان بارسلونا تمایل زیادی به خرید کردن دارند. این بار این علاقه در میان همسران بازیکنان تیم کاتالان و با افتتاح یک مغازه برای فورش لباس های بچه گانه ابراز کرده. مد در میان بازیکنان کاتالان جایگاه ویژه ای دارد و تعدادی از بازیکنان این تیم از جمله والدس و پیکه به عنوان مدل های تبلیغاتی کمپانی های مختلف به فعالیت می پردازند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=21992

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر