2

بهای نفت در بازار آسیا همچنان در نوسان است

  • کد خبر : 22023
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۰ - ۹:۲۴

در آستانه نشست سران اروپا که برای مبارزه با بحران بدهی منطقه یورو سرنوشت ساز توصیف شده است، بهای نفت روز چهارشنبه در معاملات الکترونیک بازار آسیا نوسان داشت. هر بشکه نفت خام سبک شیرین آمریکا برای تحویل در ماه ژانویه با چهار سنت افزایش، صد و یک دلار و سی و دو سنت معامله […]

در آستانه نشست سران اروپا که برای مبارزه با بحران بدهی منطقه یورو سرنوشت ساز توصیف شده است، بهای نفت روز چهارشنبه در معاملات الکترونیک بازار آسیا نوسان داشت. هر بشکه نفت خام سبک شیرین آمریکا برای تحویل در ماه ژانویه با چهار سنت افزایش، صد و یک دلار و سی و دو سنت معامله شد اما بهای هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال برای تحویل در مدت مشابه چهارده سنت کاهش یافت و به صد و ده دلار و شصت و هفت سنت رسید. در پی تهدید موسسه اعتبار سنجی استاندار اند پورز به کاهش رتبه پانزده کشور، تنش روز سه شنبه در منطقه یورو افزایش یافت.

اکنون همه امیدها از جمله امیدهای شرکای اروپا در صدر آنها آمریکا، به نتایج نشست سران اروپاست. استاندارد اند پورز تهدید کرد رتبه بدهی پانزده کشور از هفده کشور منطقه یورو از جمله آلمان و فرانسه را که اکنون رتبه ممتاز سه آ دارند کاهش می دهد. به گزارش خبرگزاری فرانسه، به گفته منابع دیپلماتیک، در آستانه نشست پنجشنبه و جمعه سران اروپا، کشورهای منطقه یورو رایزنی های فشرده ای را به منظور یافتن راهی برای تقویت صندوق نجات مالی اروپا در برابر تشدید بحران بدهی آغاز کرده اند. آنها به ویژه قرار است در مورد پیشنهاد آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان و نیکولا سارکوزی رئیس جمهور فرانسه در باره  معاهده جدید اروپایی گفتگو کنند.

معاهده جدید مجازات های فوری را در صورت رعایت نکردن سطح کسری و قانونی سختگیرانه تر را برای توازن دارایی های عمومی پیش بینی می کند. روز سه شنبه در پایان معاملات بازار نیویورک، هر بشکه نفت خام سبک شیرین آمریکا با بیست و سنت افزایش، صد دلار و بیست و هشت سنت معامله شد. در بازار لندن، هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال با یک دلار و دو سنت افزایش نسبت به پایان معاملات روز دوشنبه، صد و ده دلار و هشتاد و یک سنت خرید و فروش شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=22023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر