1

نباید با کم‌بینی و کوته بینی‌ها مانع از خدمتگزاری به مردم شویم

  • کد خبر : 22052
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۸

اطمینان دارم اگر در مباحث فرهنگی خوب کار نکنیم دستاوردی نخواهیم داشت

سید شمس‌الدین حسینی ظهر امروز در جلسه شورای اداری تنکابن اظهار داشت: این کار در تلاش مشترک دولت و مجلس با حمایت نمایندگان صورت پذیرفت که در صادرات و واردات اثرگذار خواهد بود.
وی همچنین گفت: این طرح اصلاح ساختار مالیاتی کشور را نیز موجب شد که اثرات اقتصادی مثبت آن در کشور قابل مشاهده است.
حسینی ادامه داد: با اجرای مالیات بر ارزش افزوده طی سه سال ۱۸ هزار میلیارد تومان مالیات بیشتر دریافت کرده‌ایم که این امر از برکات اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌هاست.
این مسئول با تاکید بر اجرای امور فرهنگی در اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها و لزوم اطلاع‌رسانی و نهادینه کردن طرح تحول اقتصادی در بین مردم بیان داشت: اطمینان دارم اگر در مباحث فرهنگی خوب کار نکنیم دستاوردی نخواهیم داشت پس برای موفقیت در این امر مهم باید ظرفیت‌های فرهنگی آن را افزایش داده و بسترهای آن را فراهم کنیم.
وزیر اقتصاد با اعلام اینکه به زودی همایشی با حضور رئیس جمهور برای بررسی و تحلیل قانون هدفمندسازی یارانه‌ها برگزار می‌شود، به مسائلی درباره حوزه مصرف و الگوی آن اشاره کرد و افزود: در این مدت کاهش چشمگیر مصرف انرژی را در کشور شاهد بودیم و با ورود به فاز دوم این طرح عدالت به درستی برای مردم اجرایی خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به استیضاح به عنوان یک دغدغه ملی اشاره و خاطرنشان کرد: استیضاح برای روشنگری و بیان دغدغه‌ها یک پروسه قانونی دارد، اما نباید با کم‌بینی و کوته بینی‌ها در این مسیر مانع از خدمتگزاری به مردم شویم بلکه باید به دنبال احقاق حقوق مردم باشیم.
حسینی با اشاره به اینکه باید در برنامه‌های خود اهداف بلندمدت را در دستور کار قرار دهیم از پرداخت ماهانه ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه نقدی در کشور خبر داد و گفت: از این میزان ۱۴۲ میلیارد تومان سهم استان و ۸ میلیارد تومان سهم شهرستان تنکابن است.
وی تصریح کرد: در سال یک ‌هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان یارانه به استان مازندران اختصاص داده می‌شود که این میزان ۱۰ برابر بودجه ۱۸۹ میلیارد تومانی مازندران است بنابراین می‌توان با برنامه‌ریزی درست از آن در راستای ارتقای استان بکار برد.
در این جلسه سید ابراهیم هاشمی فرماندار ویژه تنکابن و حجت‌الاسلام محمد قدوسی امام جمعه تنکابن به بیان نکاتی درباره مشکلات شهرستان به ویژه در آب شرب، مشکل زباله، کمربندی شهرستان تنکابن، نشتارود و شیرود، کمربندی بزرگ تنکابن که نیمه کاره مانده، احیای کارخانه خزر و مغفول مانده فرمانداری ویژه پرداختند و خواستار رسیدگی به آن شدند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=22052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر