1

رفتار غیرقابل توجیه سازمان ملل متحد در دفاع عامدانه از منافقین

  • کد خبر : 22083
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۶

سازمان ملل متحد و آژانس بین المللی انرژی اتمی به دنبال تکمیل پازل جنایت و تلاش برای جلوگیری از پیشرفت ملت ایران هستند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بان کی مون با حمایت از گروهک تروریستی منافقین صلاحیت اداره مجمع عمومی سازمان ملل را از دست داده است، گفت: سازمان ملل متحد و آژانس بین المللی انرژی اتمی به دنبال تکمیل پازل جنایت و تلاش برای جلوگیری از پیشرفت ملت ایران هستند.

جواد جهانگیرزاده در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با بیان اینکه اقدام سازمان ملل در حمایت از گروهک منافقین برگی سیاه بر پرونده سراسر تبعیض سازمان ملل است افزود: بان کی مون با حمایت از این گروهک تروریستی و تلاش برای یافتن سرپناهی امن برای ادامه حیات تروریستی آنها صلاحیت اداره مجمع عمومی سازمان ملل را از دست داده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رفتار غیرقابل توجیه سازمان ملل متحد در دفاع عامدانه از منافقین تصریح کرد: سازمان ملل با پناه دادن به گروهکی که تروریست بودن آن برای همه نهادهای بین المللی به اثبات رسیده است به دنبال زمینه سازی ادامه فعالیت های جنایتکارانه این گروهک بر ضد ملت ایران و انقلاب اسلامی است.

جهانگیرزاده افزود: سکوت کمیته حقوق بشر سازمان ملل متحد در قبال تلاش سازمان ملل برای ادامه حیات گروهکی تروریستی که دستانش به خون جوانان ایران آلوده است تمام قطعنامه های این سازمان علیه ایران را زیر سئوال می برد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان ملل متحد و آژانس بین المللی انرژی اتمی به دنبال تکمیل پازل جنایت و تلاش برای جلوگیری از پیشرفت ملت ایران هستند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر به دنبال اعلام دولت عراق مبنی بر خروج اعضای گروهک منافقین از اردوگاه اشرف در این کشور، کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، گفت که قصد دارد از کشورهای عضو این اتحادیه بخواهد تا ساکنان اردوگاه اشرف را بپذیرند.

دبیر کل سازمان ملل متحد در آخرین گزارش خود به شورای امنیت با موضوع «مأموریت امدادی ملل متحد در عراق» تاکید کرد:«برای یافتن راه حلی ماندگار برای ساکنان اردوگاه اشرف لازم است کشورهای ثالثی برای پذیرش ساکنان این اردوگاه اعلام آمادگی کنند.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=22083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر