2

عزم جدی بانک مرکزی برای تعادل و حذف حباب قیمت انواع سکه بهارازادی

  • کد خبر : 22093
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۰

مدیر کل ریالی و نشر بانک مرکزی از عزم جدی این بانک برای تعادل و حذف حباب قیمت انواع سکه بهارازادی خبر داد

مدیر کل ریالی و نشر بانک مرکزی از عزم جدی این بانک برای تعادل و حذف حباب قیمت انواع سکه بهارازادی خبر داد . آقای عباس کمره ای در مصاحبه تلفنی با خبرنگار ما گفت : از امروز عرضه انواع سکه بهار ازادی و شمش های یک و ۱۲ کیلوگرمی در دو نوبت صبح و عصر به صورت حراج در بانک کارگشایی آغاز شده است و تا حذف حباب قیمت و رسیدن قیمت انواع سکه بهار ازادی به سطح قیمت های جهانی این روند در بانک کارگشایی و شعب منتخب بانک ملی ادامه خواهد یافت .

وی افزود : قرار بود شمش طلا از روز شنبه در بانک کارگشایی عرضه شود اما بانک مرکزی تصمیم گرفت عرضه ان را از امروز اغاز کند تا بازار زودتر به تعادل برسد .

این مقام مسئول در بانک مرکزی با تاکید بر عرضه نامحدود انواع سکه بهار ازادی تا رسیدن به سطح قیمت جهانی و حذف حباب قیمت ان در بازار درباره توصیه اش به افرادی که قصد سرمایه گذاری بر روی سکه طلا دارند گفت : با توجه به وجود حباب در قیمت انواع سکه بهارازادی و قیمت کاذب ان توصیه نمی شود هموطنان بر روی سکه طلا سرمایه گذاری کنند .

وی افزود : با تداوم عرضه انواع سکه بهارازادی بصورت انبوه و نامحدود حباب قیمت ان از بین خواهد رفت و در این صورت افرادی که در این شرایط سرمایه گذاری کرده اند متضرر خواهند شد . مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی به هموطنان توصیه کرد تحت تاثیر جو روانی حاکم بر بازار قرار نگیرند و وارد سفته بازی نشوند که زیان خواهند دید

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=22093

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر