2

واکنش مهمان پرست به خبر تاسیس سفارت اینترنتی آمریکا در ایران

  • کد خبر : 22114
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۰ - ۹:۲۵

تداوم سیاست های بیهوده ضد ایرانی دولت آمریکا صرفا در چارچوب این امر قابل توجیه است

سخنگوی وزارت امور خارجه درخصوص خبر تاسیس سفارت اینترنتی آمریکا در ایران اظهار داشت: توسل کاخ سفید  به این کار، قبل از هر چیز در واقع اعتراف به اشتباه بزرگ دولت آمریکا در قطع روابط و پشت کردن به ملت ایران است، اما ابتکارات مجازی جبران کننده این اشتباه یا آنگونه که اعلام شده است، انتقال دهنده پیام آمریکا به مردم ایران نخواهد بود.

رامین مهمانپرست افزود: ملت ایران در سه دهه گذشته پیام دولت آمریکا را از طریق تحریم ها، هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری در خلیج فارس، حمایت از گروهک های تروریستی مانند منافقین، ریگی و تندر، مقابله همه جانبه و البته ناموفق با پیشرفت های تکنولوژیک دانشمندان ایرانی ، ایراد اتهامات بی اساس و سایر اقدامات مخرب علیه ملت ایران دریافت کرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: در واقع دریافت نکردن پیام ، مشکل دولت آمریکاست که از زمان کودتا علیه دولت مردمی در ایران در قبل از انقلاب تا کمک به ترور دانشمندان ایرانی در زمان حاضر ، پیام ملت ایران مبنی بر انتخاب گزینه استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی در جهت سعادت و رفاه خود را نشنیده یا نشنیده گرفته است. تداوم سیاست های بیهوده ضد ایرانی دولت آمریکا صرفا در چارچوب این امر قابل توجیه است.
وی به دولت آمریکا توصیه کرد: بهتر است با پندگرفتن از گذشته به طور صادقانه بدنبال تغییر رویه و رویکرد خود در قبال ملت بزرگ ایران باشد/خبر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=22114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر