2

۸۰۰ میلیون ول در حساب حاجی است

  • کد خبر : 22185
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۱

« بازیکنان محترم ، ۸۰۰ میلیون ول در حساب حاجی است و از ۶ صبح بروید در خانه اش …»

علی فتح الله زاده که به برنامه ورزش و مردم رفته بود ، گفت:« رسانه ها به این حاشیه ها دامن می زنند. چرا مثلا وقتی ما رفتیم و در مراسم عزاداری حسینی ، مراسم مذهبی گذاشتیم ، این برنامه های خاص تلویزیونی ، پخشش نکردند ولی تمام اتفاقات مربوط به جباری را پخش کردند؟ چرا حرف های جباری در فلان سایت در… را پخش کردند اما مصاحبه عذرخواهی اش را نمی گویند ؟ چرا از نذری ما چیزی نمی گویند؟» این گفته هتی فتح الله زاده با واکنش شفیع و رویانیان مواجه شد و هر دو تاکید داشتند مراسم عزاداری استقلال را برنامه دوربین خبرساز پخش کرده است…

در بخشی دیگر وقتی رویانیان داشت از پول هایی که گرفته حرف می زد ، فتح الله زاده گفت:« آقا الان همه می ریزند سر من فکر می کنند پول گرفتم. من می گوئیم استقلال را ۵ سال در اختیارم بگذارید. یک ریال پول هم نمی خواهم اما به شرطی که اختیار داشته باشم . »

او درباره دربی هم گفت:« من از بچه ها خواستم که مغرور ۳ برد قبلی نباشند. این بازی با بازی های فبلی فرق دارد . قرار نیست که اگر بازی های قبلی را بردیم ، دلیل نمی شود این بار هم ببریم.»

افق – خبر آنلاین -حرف های رویانیان درباره پول هایی که فتح الله زاده گرفته خشم مدیر استقلال را به همراه داشت و درحالی که شفیع داشت با خنده می گفت:« بازیکنان محترم ، ۸۰۰ میلیون ول در حساب حاجی است و از ۶ صبح بروید در خانه اش …» فتح الله زاده پاسخ داد:« در این دو سال به پرسپولیس دو برابر ما پول دادند. به مردم آدرس اشتباهی ندهید.  ما یک ۳۰۰ میلیون گرفتیم که بدهی رینالدو بوده و فیفا می خواسته امتیازهای مان را کم کند.» او درباره کم شدن سهمیه آسیایی تیمش هم گفت:« دیگر تیم ها مدارک شان را ندادند استقلال قربانی شد.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=22185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر