2

بیمه طلایی بازنشستگان آموزش و پرورش دی ماه اجرایی می شود

  • کد خبر : 22330
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۱

بازنشستگان آموزش و پرورش یک ماه دیگر برای بیمه طلایی که از ابتدای سال به آنها وعده داده شده بود باید صبر کنند.

بیمه طلایی بازنشستگان آموزش و پرورش دی ماه اجرایی می شود
بازنشستگان آموزش و پرورش یک ماه دیگر برای بیمه طلایی که از ابتدای سال به آنها وعده داده شده بود باید صبر کنند.

به گزارش خبرآنلاین، مسئولان وزارت آموزش و پرورش قول داده بودند که در نیمه دوم فروردین‌ماه بیمه تکمیلی فرهنگیان بازنشسته با عنوان «بیمه طلایی» عملی شود. اما این طرح همچنان در بلاتکلیفی بود تا اینکه امروز تفاهم نامه بیمه طلایی بازنشستگان آموزش و پرورش با حضور وزیر آموزش و پرورش، معاون وزیر تعاون، کار، رفاه اجتماعی و رییس کل بیمه مرکزی و مدیرعامل بیمه ایران امضا شد.
اما از روزی که خبر بیمه طلایی معلمان اعلام شد، در میانه راه، شرکت بیمه‌ای طرف‌قرارداد با آموزش و پرورش نیز از «بیمه ایران» به «بیمه آتیه‌سازان حافظ»‌ تغییر کرد تا به گفته حاجی بابایی، همان خدماتی که به فرهنگیان ارائه می شود البته با کیفیت و قیمت بهتری به پیشکسوتان و بازنشستگان نظام تعلیم و تربیت ارائه شود.
امروز وزیر آموزش و پرورش در مراسم امضای تفاهم نامه  گفت: ۶۵۰ هزار بازنشسته آموزش و پرورش و یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر به همراه خانواده‌های این بازنشستگان تحت پوشش بیمه طلایی قرار می‌گیرند واین بیمه قرار است که از اول دی ماه اجرایی شود.
از دیگر خبرهایی که در این مراسم عنوان شد دوساله شدن بیمه طلایی فرهنگیان ‌شاغل است. به گفته حاجی بابایی، فرهنگیان شاغل کارت هوشمند دریافت می‌کنند و دیگر نیازی به برش‌کارت بیمه طلایی نیست: “مزایای کارت هوشمند در این است که دارندگان این کارت به هر مرکز درمانی یا بیمارستانی که مراجعه کنند همه فرآیند درمان و سایر اقدامات مربوطه در این کار ثبت می‌شود و دیگرنیازی به کپی مدارک و معرفی‌نامه وجود ندارد و همه اطلاعات و خدمات ارائه شده به افراد در این کارت ثبت می‌شود.”
به گفته حاجی بابایی در بیمه طلایی بازنشستگان نیز هیچگونه سقفی برای درمان در نظرگرفته نشده و این بیمه نیز تمامی موارد بیمه طلایی شاغلان را شامل می‌شود و تفاوتی با بیمه آنها ندارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=22330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر