4

برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعتی‌سازی ساختمان از فردا در مشهد

  • کد خبر : 22405
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۷

مدیر‌کل مسکن و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعتی‌سازی ساختمان از فردا در مشهد گفت: تنها به ۳ درصد صنعتی‌سازی ساختمان دست یافته‌ایم. محمدرضا قاسمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان، با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ هزار واحد صنعتی و نیمه صنعتی در کشور داریم، […]

مدیر‌کل مسکن و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعتی‌سازی ساختمان از فردا در مشهد گفت: تنها به ۳ درصد صنعتی‌سازی ساختمان دست یافته‌ایم.

محمدرضا قاسمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان، با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ هزار واحد صنعتی و نیمه صنعتی در کشور داریم، گفت: باید بر اساس برنامه توسعه در صنعتی سازی ساختمان به ۲۵ درصد می‌رسیدیم که تنها به ۳ درصد دست یافته‌ایم.

مدیر‌کل مسکن و شهرسازی خراسان رضوی در ادامه یادآور شد: این استان به عنوان یک قطب که مدعی ساخت وساز بیشترین مسکن مهر و وجود ۴ کارخانه صنعتی‎سازی است، دلیل محکمی برای ایجاد دبیر‌خانه فناوری‌های نوین ساختمان در آن است.

وی گفت: دبیرخانه فناوری‌های نوین ساختمان در مشهد همچنان به شدت و قوت خود برپاست واین در حالی است ۲۱ آذرماه نمایشگاه فناوری‌های نوین ساختمان همراه با همایش آن در این تاریخ در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

مدیر‌کل مسکن و شهرسازی خراسان رضوی در خصوص وظایف این دبیرخانه، تصریح کرد: دبیر‌خانه وظیفه دارد که هر دو سال یک بار این همایش را بر‌گزار کند و در کنار این همایش، آموزش‌های لازم را داشته باشد، اشاعه صنعتی‌سازی ساختمان در کشور از جمله وظایف دبیر‌خانه است.

وی در پایان گفت: تمام تلاش بر این است که خراسان رضوی به عنوان قطب فناوری‌های نوین ساختمان‌سازی در کشور بتواند در آینده نزدیک نقش موثری در توسعه صنعت ساختمان‌سازی و استفاده از فناوری‌های نوین ساختمان داشته باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=22405

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر