1

جنگ جهانی سوم در بی بی سی فارسی

  • کد خبر : 22442
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۹

خبر دیدار فرح پهلوی از بنگاه سخن پراکنی دولتی انگلیس که قرار بود محرمانه بماند، توسط اشرف پهلوی لو رفته است.

خبر دیدار فرح پهلوی از بنگاه سخن پراکنی دولتی انگلیس که قرار بود محرمانه بماند، توسط اشرف پهلوی لو رفته است.

بدنبال بازدید بیوه ۷۵ ساله شاه سابق از بنگاه سلطنتی بی بی سی فارسی، اخبار موثق واصله حاکی است که اشرف پهلوی (خواهر فاسد و جنایتکار شاه سابق) پس از اطلاع از معامله فرح و صادق صادق نژاد (معروف به صادق صبا)، بخاطر رقابتی جنون آمیز و قدیمی بین او و ملکه فرتوت رژیم سابق، بلافاصله از صادق صبا مدیر بدنام شبکه دولتی بی بی سی فارسی درخواست می کند که مستندی نیز از زندگی او تولید و پخش شود و برای ترغیب متولیان آن بنگاه، مبلغ کلانی نیز (که بنا به گفته یکی از اطرافیان اشرف مبلغ ۲٫۵ میلیون دلار بوده) به حساب رسمی بنگاه و حساب شخصی و محرمانه ی صادق نژاد واریز می نماید. اما صادق نژاد که پس از پخش مستند فرح پهلوی با رسوایی مالی ناشی از اخاذی دویست هزار پوندی از آن پیرزن و نیز با انتقادهای فراوانی از طرف تعدادی از گروه های اپوزیسیون مواجه شده بود، لذا پس از دریافت پول از اشرف پهلوی انجام کار را به آینده ای نامعلوم موکول می کند.


اما اشرف که آن مبلغ کلان را پرداخته و نتیجه ای نگرفته بود، از فرط ناراحتی و حسادت، خبر دیدار محرمانه ی بیوه پهلوی از بی بی سی فارسی و مبلغی که صادق نژاد از او کلاه برداری کرده بود را افشا می کند. این افشاگری موجب اعتراض همزمان و شدید فرح و صبا به اشرف شده و دعوای دو جانبه قبلی ( بین فرح و صبا) به دعوای سه جانبه (اشرف و فرح و صبا) تبدیل می شود.


منبع این خبر اضافه کرده است که اشرف پهلوی ظرف سه ماه گذشته مبلغ ۴۵۰ هزار دلار نیز به فردی که خود را تیمسار روحانی معرفی کرده و قول داده بود که در اول مهر ماه گذشته، تهران را فتح خواهد کرد (!) پرداخته بود. این شخص که به «هخای دوم» معروف شد در پاسخ به علت عدم فتح تهران در تاریخ ادعا شده به اشرف گفته بود که ۴۵۰ هزار دلار برای فتح تهران کم بود و حداقل باید یک میلیون دلار پرداخت می کردید تا کار جمهوری اسلامی را تمام کنم (!)

گفتنی است که پس از پخش مستند فرح دیبا، یکی از گروه های اعتراض کننده به بی بی سی فارسی، اعضای اتاق فکر فتنه مستقر در لندن بودند، که بی بی سی فارسی را پایگاه اصلی فتنه در خارج قلمداد کرده و ترویج خاندان سلطنت پهلوی توسط این بنگاه را به زیان وجهه ی اصلاح طلبان دانسته بودند.

اعتراض اخیر اشرف پهلوی به صادق نژاد عملاً سومین رسوایی بزرگ رخ داده برای مدیر بنگاه سلطنتی بی بی سی فارسی ظرف چند ماه گذشته است.

تجاوز نامبرده به یکی از مجریان آن شبکه (پونه. ق) رسوایی اخلاقی بزرگی بود که حتی به برنامه های زنده آن شبکه هم کشید و منجر به غیبت طولانی پونه . ق گردید. پس از آن، رسوایی مالی ناشی از کلاه برداری دویست هزاری پوندی اش از بیوه ی شاه سابق بود که سروصدای  زیادی ایجاد کرد و بالاخره ادعاهای مالی اخیر اشرف پهلوی علیه مدیر شبکه بهایی – صهیونیستی بی بی سی فارسی است که باید منتظر بازتاب های بعدی آن بود./بولتن نیوز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=22442

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر