2

اختصاص تسهیلات برای اعزام به خدمت مشمولان غایب

  • کد خبر : 22460
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۲۱:۲۰

مشمولان غایب، هرچه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف خدمت سربازی خود اقدام کنند

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا از اختصاص تسهیلات برای اعزام به خدمت مشمولان غایب خبرداد.

سرهنگ رحمان علیدوست  با بیان اینکه مشمولان غایب به دو دسته عمده تقسیم می‌شوند، گفت: دسته اول افرادی هستند که تاکنون هیچ اقدامی درباره تعیین تکلیف سربازی خود نکرده‌اند و دسته دوم هم آن دسته از افرادند که برگه‌های اعزام به خدمت را دریافت کرده‌اند، اما در موعد مقرر به سازمان وظیفه عمومی مراجعه نکرده‌اند.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه بسیاری از مشمولان غایب از تبعات و اثرات غیبت اطلاعی ندارند،‌ خاطرنشان کرد: در حال حاضر سیاست سازمان این است که با اتخاذ تدابیر و تسهیلات ویژه کاری کند که مشمولان غایب، هرچه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف خدمت سربازی خود اقدام کنند.

علیدوست یکی از این تسهیلات را گذراندن دوره‌های آموزشی سربازی در نزدیکی محل سکونت برای مشمولان متاهل و دارای شرایط خاص ذکرکرد.

وی با اشاره به محدود بودن مدت این تسهیلات، از مشمولان خواست هرچه سریعتر از طریق مراجعه به دفاتر خدمات پلیس+۱۰ نسبت به تعیین تکلیف مشمولیت خود اقدام کنند.

افق – ایسنا معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه از زمان ارائه این تسهیلات، استقبال خوبی از آن صورت گرفته است به ایسنا گفت: در دوره‌های اخیر با اطلاع‌رسانی که انجام شد بسیاری از مشمولان غایب به سازمان وظیفه عمومی یا رده‌های وظیفه عمومی استان‌ها مراجعه کرده و با مساعدت‌های لازم به خدمت سربازی اعزام شده‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=22460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر